Soraya en Philippe Roosen
Soraya en Philippe Roosen (Foto: Karin van Berkel)

Bosch ondernemersduo lanceert 'happy hour app'

DEN BOSCH - Bossche ondernemers Soraya en Philippe Roosen lanceerden onlangs de nieuwe kortingsapp SloQ waarmee horeca-zaken hun drankjes met tijdelijke kortingsacties kunnen etaleren. Ruim twintig horeca-ondernemers in het Bossche centrum doen inmiddels mee. Als de app een succes wordt, heeft Den Bosch er een nieuw exportproduct bij en wordt SloQ ook in andere steden uitgerold.

Met de app willen Soraya en Philippe Roosen een klant- en ondernemersvriendelijk platform bouwen waar vraag en aanbod van horeca en klant samenkomen. Het principe van de app is eenvoudig: de app biedt een overzicht van aangesloten Bossche horecazaken. Een horecaondernemer kan in de SloQ-app een kortingsactie plaatsen die 60 minuten zichtbaar blijft. Als een consument in de buurt is van de betreffende drinkgelegenheid ziet hij deze korting in de app of via een pushbericht. Tegen een vergoeding kan de actie geactiveerd worden om daarna 60 minuten korting te bieden op bier, fris, wijn, koffie of een ander drankje.

De SloQ-app is vooralsnog enkel gebaseerd op drinkgelegenheden in Den Bosch. Bij succes zal de app in de toekomst ook in andere steden worden gelanceerd. SloQ is beschikbaar voor IOS en Android. Wie zich aanmeld krijgt 10 euro SloQ-tegoed. Meer informatie staat op de website SloQ.nl.

Meer berichten